soffan

Igår kväll var jga och Robban ute och shoppade loss lite, det blev en soffa och ett soffbord, en stooor soffa, så nu kan man sitta många här hemma i vår lya och kura i soffan, mysigt.
Kanske lägger upp en bild sen om jag fattar hur man ska bete sig med blåtanden..jupp jupp nu ska jag tagga till jobbet och i eftermiddag blir det tapetjakt till vardagsrummet, jag är i en förändringsfas tror jag =)
Just det, såg ni svenska hollywood fruar igår ?
Jag höll på dö när Marias lillebror skulle komma och hälsa på och maria skulle visa vilket rum han skulle sova i, hon tyckte att rummet var så "svenskt inrett" jag vet inte om jag såg något i svensk stil överhuvudtaget bland alla jävla volanger och ryschpysch..
Nu måste jag dra till jobbet, heeeej sveejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback