råna sig lite ??

Jag har myskväll!
Idag har mamma varit här och hälsat på, vi fixade hennes naglar och sen tog vi i vanlig ordning en shoppingrunda, det är det jag och min mamma gör oftast när vi ses, vi är bra shoppingkompanjoner och ger varandra bra smakråd då vi vet vad varandra gillar, har man träffat min mamma så förstår man vad jag har fått min shoppoholism ifrån. Ja, så idag fick en pyamas/mysdress, ett nattlinne, ett pannband, en halsduk, 2 partytoppar och en jätte fin kofta från OBJECT, som egentligen var lite dyr men eftersom det var lite REA på den gick det lixom inte att stå emot...(är det rea är det ju automatiskt billigt)
I morse skedde ju det spektakulära bankrånet i Västberga, vilka grabbar! Jag är sjukt imponerad, hoppas dom ringer mig nästa gång så man kan få vara med på ett hörn och få några millar..jag skulle ju typ kunna förse rånarna med nödvändigheter, typ snus, dricka, rånarluva, ja vad fan som helst..

Idag fick jag blommor på jobbet, det är alltid kul!

Nu ska jag kolla idol och mysa i min mysdräkt, lite choklad och myset är igång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback