pizzeriasmaken varierar

Idag har jag och Robban varit och beställt tapeter som vi ska ha i vardagsrummet, det blev dom jag hade tänkt mig, en svart tapet med fjärilar på, ap-snygg, hoppas den blir fin när det kommer upp också..kan ju se så olika ut på rulle och på väggen.

I söndags var jag på en pizzeria, där var det lite "vilda västern" inredning med mkt trä och bänkar och så, sen hade dom något lite över det vanliga, hur tänkte dom här egentligen ??

jävlars nu kom bilden åt fel håll men ni fattar grejjen, hur gick samtalet till undrar jag, var en av medarbetarna ute på kuddjakt och ringde dom andra på pizzerian och skulle berätta om sitt fynd:
-nu har jag hittat skitsnygga kuddar, dom är silverblåa i glanstyg med blåa pärltrådar sydda runt kanterna...
-Åhh det lät fint och skulle passa bra här, köp!

Jag bara undrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback