ett meningslöst inlägg

God afton!

Sitter nu nermyst i soffan och har precis sett det tredje avsnittet av svenska hollywoodfruar, jag är så biten, jag önskar att det aldrig tog slut, kan inte riktigt förstå vad det är som gör det så underhållande då det egentligen är helt jävla värdelöst men endå så kan jag inte låta bli, Anna är roligast att se, sen Maria och sist den där tredje som jag inte ens kommer ihåg vad hon heter.

Idag efter jobbet gick jag på ett bodystep pass, det nya passet är riktigt bra, kul musik och bra steg..gut!

Nu ska jag göra min hemläxa från jobbet, vi ska skriva ner 3 possitiva saker om alla på jobbet samt en negativ, svårt som in i helvete

Guten nacht




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag haller med! Som fastklistrad fran börjar till slut. Anna är sa slut i huvet

2009-09-29 @ 00:03:29
Postat av: sofia

Jalla balla. Bloggaråå

Postat av: sofia

Jalla balla. Bloggaråå

2009-10-04 @ 17:08:23
URL: http://fagraste.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅÅ svårt kan de ju inte vara. NÅT positivt måste ju gå att hitta. "Hon är snäll ibland" borde ju duga, eller?

2009-10-11 @ 19:21:28
Postat av: janet

det var inte det possitiva som var svårt, det negativa är såklart det svåra, pucko.

2009-10-21 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback