.,.,.

Den här helgen har gått fort men endå kännts lång på nått mysko sätt, i fredags åkte vi hem till Robbans päron i pampas marina i deras mysiga husbåt, käkade lite middag och bara tog det lugnt, på lördagen åkte vi in till stan för en shoppingtur, grabbarna shoppade loss ordentligt, jag tod det faktiskt lite lugnt då jag ska åka till london om 3 veckor och vil kunna shoppa mkt där, jag köpte endast ett par skor från weekday och ett hårband från monki och en klocka, en guldig bling blingig sak.

Åkte hem på lördagkvällen, gick över till carin för att umgås lite med henne och hennes bror över ett glas vin eller två, det slutade med blue moon, förvånade ? inte jag heller..haha men kul hade vi :D¨

Idag har vi vart på västerås motorstadion och kollat när fredrik och ante körde rally, dom vann! =)
Ikväll blir det myskväll med fabbe, emelie och victor hos oss...jag tycker det är mysigt att det är höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback