två oroliga föräldrar!

Rambo börjar som sagt att bli stor, skrev ju tidigare att han har börjat övningsköra, det rullar på kan man säga, han är lite för tung på gasen ibland och har lite svårt att koncentrera sig när vi kör i rondeller och han mer har ögonen på rondellhundarna i mitten än på vägen, men jag är stolt över honom!
I tonåren kommer ju inte bara övningsköring utan även fest börjar bli intressant, i lördags skulle han till någon kompis som han kallar för "crazy stickan" dom skulle softa som rambo uttryckte det och vi kom överens om att jag och robert skulle hämta honom klockan 1 på natten.
Idag hittade jag en bild på honom på facebook där han hade blivit taggad på någon fest, DÄCKAD! i crazy stickans föräldrars säng, ser att han drägglat ganska rejält på lakanen så jag får väl kanske ringa stickans familj och be om ursäkt och erbjuda kemtvätt?!


När vi kom och hämtade honom var han i någorlunda stabilare tillstång men fortfarande en riktig fyllehund, han svamla något om att "spola kröken" och att han vill fyllekäka grisöron...det var bara att åka hem och bädda ner i sängen!


Kommentarer
Postat av: Tiina

Hahahahahaaaa dagens tonåringar!!!



2009-05-14 @ 11:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback