tragedin är kommen!

jag vet inte hur jag ska börja, detta känns fruktansvärt att gå ut med i bloggen men jag känner att jag måste få det ur mig, jag hoppas att detta komma göra så att min stora tunga sten som jag har i magen kommer lätta lite grann..
Robert har under sista tiden mått dåligt, i början visste vi inte riktigt var det var, vi märkte bara bägge två att han betedde sig lite underligt, ibland tappar han ord och istället kom ett annat bekant ljud, men det var inga ord.
Ibland när han tror att jag inte ser så har jag sett att han kört ner sin näsa i maten och lixom, kört runt med näsan...när jag frågat vad han gör så säger han att han bara "luktar lite" Hans näsa har ändrat form och han vägrar sova i sängen, nu mer vill han bara sova på altanen i en hög med blomjord han har spritt ut på vårt fina träplank, den enda gången han vill sova i sängen är när han säger nått i stil med kultingar...
Sen har det bara blivit värre och värre, tragedin har nått västerås, robban har fått svininfluensan!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha ha.. du e för skön!! Jobbigt bara att du är så sjukt rädd för denna djurart;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback