tjofaderittan leeej

Idag har jag gjort något mycket efterlängtat, nämligen tagit ut mitt äckliga löshår som var insytt i hela bakhuvudet, ni anar inte hur skönt det känns, eller jo, ni som har haft kanske men inte ni andra, förstå att kunna borsta håret enda nerifrån hårbottnen, så skönt, å mitt hår hade blivit längre än jag trodde, den där längden kan jag stå ut med, innan var det varken långt eller kort så det var därför jag ville ha löshår men den här längden e helt ok!
Efter jobbet åkte jag till jobb nr:2 (bvs) och tog hand om kontorsarbetet, killarna hinner inte med det själva.


Idag gjorde jag mirres naglar på jobbet , hon brukar alltid ha naglar men nu har hon inte haft ettag för att hon flyttat och donat, men idag åkte dom på igen, det blev lite skillnad =)
FÖRE:

EFTER:

(förlängnining av tip ocg gelé, permanet frank manikyr)

Nu ska jag göra bland det tråkigaste jag vet, deklarera åt min firma, gör detta var 3.e månad och det är
så tråååkigt, men det måste ju göras.

he på re


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men de va ju inte länge sen ni satt och kämpade med de där löshåret. Här går det undan minnsann!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback