söndag

Idag har det varit en härlig dag, även fast det är söndag och man är bakis, det har varit solit hela dagen så jag, fia, robban å victor tog gummibåten och drog ut på mälarn till en ö där vi hade lite picknick med medköpta sallader, jätte mysigt, dock hände det en jätte hemsk sak, jag och victor hade åkt iväg till bvs för att hämta en sak och robban å fia var kvar vid gummibåten innan vi skulle åka ut, rambo satt fastsatt i kopplet i bryggan, fia å robban håller som sagt på å dona med båten då en man frågar dem, -är det eran hund som ligger och simmar där ?
då hade rambo ramlat i utan att fia å robban märkte det å låg och simma halvt inne under bryggan för livet i det där kalla vattnet, naaaaaee gud vad synd jag tyckte om honom, tänk om han hade drunknat!!
Nu ligger han iaf. här i soffan, dödstrött, men annars mår han fint =)




nu ska jag ner i tvättstugan, booo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback