onsdag! Nära på iaf.

hejsan hoppsan!
idag är det måndag men man ka lika gärna säga att det är onsdag iom. att det är röd dag på torsdag och en klämmis på fredag då ska jag vara ledig. Så jag säger att det är onsdag, känns mer soft det på nått vis, det gör det!
Idag har det inte hänt så mycket på jobbet förutom att jag fick hem massa produker jag ska sälja från ett nytt företag som jag har hittat, massa fina lack, krämer  å dittan å dattan. loligt!

Nu sitter jag här och funderar över vad fan man ska laga till middag, har ingen inspiration alls känner jag men jag tror jag har lite grejjer i kylen och frysen att dra ihop nån pastasås med, får nog bli så, orkar inte gå ner till affärn.

Det här kommer bli en rolig vecka har jag på känn, i morgon blir nog iof. inte nått speciellt då jag först jobbar på salongen som vanligt se jobb på bvs, men på onsdag ska jag och millan på en liten vinrunda på kvällen, blir kanske Å eller cirkus, ska även till blue moon och hämta mitt VIP kort, de e på tiden!
På tordag är det ledigt, vet inte riktigt vad som händer och sker då, hoppas på solsken, en tur ut på mälarn med picknick kanske ? sen på fredag åker jag hem till bro och tänkte passa på att träffa familjen och några vänner där!
Lördag blir det ännu mera kalas då mitt jobb har fått tillgång till hela lögarängsadet efter stängning, både ute å inne poolerna, jävlar vad det ska badas, hoppas det blir någorlunda varmt och skönt ba!

Nu ska jag sätta igång med middagen, hee på re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback