nu e det kriiig!

Sitter i soffan och kollar på fälttävlan på tv, gud vad roligt det ser ut, jag är så ridsugen!
Aja dagen har varit bra, började med att få håret färgat på jobbet så nu e jag röd som fan igen,  får lite lätt ångest av utväxt, tur att man jabbar på en frisersalong =) tack mirre, jenna och tiina ;)
Efter jobbet på AQVA åkte jag till BVS (jobb nr:2) och tog hand om fakturorna och fakturerade, efter det e sväng i hamnen för en god sallad och nu hemma i soffan, har just skrivit ett argt brev till cinderella så här är det nämligen;
I helgen var vi ju på cinderella och när jag satt i bussen påväg till västerås märkte jag att jag glömt min neccesär i hytten, jag rigde då cinderella direkt och dom bekräftade att dom hade hittat den och dom skicka den till mej, idag kom den, med alla jävla tandborstar, krämer och annat skit, MEN  MINA SMYCKEN VAR BORTA! städarna som jävla asen har snott dom! Buhuhuhuhu mina dyrberg/kern ringar!!! Nu jävlar är det krig, jag ska ha ersättning, jävla sopstädare asså, antingen av viking line eller av städbolaget, som jag vet vilket de e! nu jävlar kör vi, jag och robban har gjort det förr och nu gör vi det igen! mohahahahaha :)

nyfärgad janet

Kommentarer
Postat av: AkÅ

jag slår vad om att du lagt dom nån annanstans din fördomsfulla faan :) nää, men man kan ju hoppas iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback