njut av livet !!!

Gårdagen var helt underbar, helt otroligt sommarväder hela dagen, jag, robban, carin, john, hans kompis, ted, victor, martin och liv begav oss ut till en ö och hade picknick, det grillades korv och kyckling och det solades och badades !

På kvällen grillade jag, fia och carin hos mig, jävlarns vad gott det blev, jag gjorde en sån sjukt god sallad med nå konstiga blad jag hitta i salladskylen, kokt sparris, pinjenötter, balsamvinäger (såndär tjock) kokt rödbeta och chevré ost, mm mm mm kan man säga!

Sen blev det utgång, jag har fått mitt vip-kort på blue moon nu, rättvisan segrade även denna gång, kvällen var galen, som vanligt, jag dansade så mkt att jag rockade loss båda mina örhängen och jag har blåmärken på hela fötterna...

dagen i bilder:

rocky och rambo

martin hade nygaddad arm så han fick göra en uppfinning

victor och john

voffisarna och carin

körvgrillning

robban kör en buddha


hahahahahaha!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Är jag sådär plufsig...ej okej! Rund är inte en form! Dags att ta upp träningen igen. :(



...och den där bilden...hahahahaHAHAHAHAhahaha :D

2009-05-31 @ 22:29:54
Postat av: Krull

hmm.. borttappade namn.

2009-05-31 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback