lördagen

Var helt inställd på att robban skulle behöva jobba lördagen men istället överraskade han mig med att vi skulle åka till estockholmo för att köpa nån födelsedagspresent till mej, det blev en super mysig dag strosade runt i solskenet och kollade, käkade lunch på uteservering och bara mös,till slut blev det  dyrberg/kern smycken i present, en ring och ett armband, jag älskar´t !!!




Sen när vi var hemma i västerås igen var det bara att börja göra sig i ordning inför kvällen då jag och carin skulle på kalas hos sussane, förfesten var helt galen, som vanligt, när man umgås med det hysteriska gänget, så härliga!
Hittade helt sjuka bilder på min kamera i morse men om tänker jag inte visa här, då kommer jag nog bli dödad hahaha
här kommer några bilder från kvällen iallafall, dom "rumsrena" ;)







'
på blue moon bar hittade jag krocko, septis och ted

och en mycket dansant krockofant






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback