listjävel

Hur många gånger har du varit kär? 2

Favoritgodis:
chips och dipp

Coolaste stad du har besökt: hong kong


Action eller Skräck?
action


Ville bli när du var liten:
veterinär eller fotomodell =)


Hur var du i mellanstadiet/högstadiet?
sprallig, glad och social, typ som nu då =)

Vad är du beroende av? umgänge, party och kärlek


Dagens roligaste händelse:
shopping på lunchen


Dagens tråkigaste händelse:
jag vricka foten lite i morse


Dagens humör:
glatt

Vilka tv-program följer du
? Desperate Housewives


Vad gillar du mest med dig själv?
Min självkänsla och att jag ästan alltid är possitiv

Vad gillar du minst?
öuum, vet fan inte, som sagt självkänslan e det ju inget fel på =)


Vad är det roligaste du vet?
shoppa, umgås med mina vänner, fest, resa!

Har du något motto?
hakuna matata!


Hemlig hobby?
dammsuga naken kanske ?!

Vad ångrar du?
att jag inte kämpade mer i skolan

Vad önskar du?
att jag får leva ett lyckligt, roligt och rikt liv med mina nära och kära vid min sida.


Vad klarar du inte dig utan?
närhet

Vad gör du helst en lördagskväll?
partar

Vad har du mest av i din garderob?
T-shirts, klänningar, jeans, eller äh, de e mkt av allt haha

Drömjobb?
oljemiljardär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback