långhelgen!

Lång helg men snabb helg!
Åkte hem till mor och far i fredags, var länge sen man såg både familjen och kompisarna där, när jag kom fram åkte jag ,mamma å pappa och uträttade lite ärenden och käkade lunch, efter det åkte vi till jakobsberg och köpte en sträckbänk till pappa, den ser exakt ut som en riktig tortyrmaskin, tänk er en modern version av den mel gibson blir avrättad på i braveheart... Denna vill iaf. min far spänna fast anklarna i och hänga upp och ner, det ska tydligen vara bra för ryggen, kul såg det iallafall ut!
Sen passade jag på att leka med min brorsdotter Iris, hon fyller 3 år i sommar och är i en riktigt härlig ålder då hon pratar om allt och ingenting, jag får påminna mig ganska ofta om att inte svära så mycket i hennes närhet då jag svär i stort sett i varje mening i vanliga fall, men tänkte sen att hon inte skulle snappa upp så mycket, men igår innan jag skulle åka hem och hon kröp upp till mig i sängen så sa ho, -jävla hård säng!  hahahaha jag hade sagt samma mening några minuter tidigare, så, dom lär sig dom små liven!
Jag och Iris lekte iallafall båt i en kartong i typ 1½ timme, jag började tycka det var något tröttsamt då vi skulle leka exakt samma sak hela tiden och bara sitta i kartongen och låssas att vi fiskade, då tog vi bilen ner till bro och köpte glass sen åkte vi till jessica och milo och hälsa på, lekte i lekparken, jätte skoj!



På kvällen åkte jag till annakarin där jag och fia käka middag, på kvällskvisten kom jessica också å så begav vi oss upp till alex, jag körde på i rätt bra tempo, sen får man höra att allt stänger 1, då kände vi verkligen inte bara för att åka hem så på nått jävla vänster hamna vi på efterfest hos sven tärnström, otippat men kul!

Kom hem framåt 4 snåret, i morgonsol, härligt!








Igår(lördag) åkte jag hem till västerås igen, vid 5 gick jag och robban till lögarängen och träffa jobbet, vi badade, åkte vattenrutsh och dansa afrodans, efter det blev det grillning och mys, hade hela badhuset och utedelen för oss själva efter stängning =)  efter det åkte vi på race med rosa 740:in, robban skulle köra men det var både 4-hjulsdrift, och framhjul innan bakhjulsklassen började så det tog sin lilla tid, var inte hemma förns 2, då var det inte dåligt skönt att krypa ner i en varm säng!
I morse gjorde jag scones till frukost, dom blev gigantiska, å jävlar vad mättande det va, men gött ! :)

cp-bilen! (de va svårt att få till en bild där jag stod)


scones, anabolascones!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback