klämm-dag

Satan i gatan vad gott det var med grillat igår, tyvärr tröck jag i mig 2 stora jävla hamburgare så sen höll jag på att kräkas hela kvällen och mådde illa som en gris, men äter man 2 stora jävla burgers när man har en liten mage får man skylla sig själv, jorå.
Mirre och Johan har fått det så sinnessjukt fint hemma i deras nya lägenhet, till och med jag är lite avis och det hör inte till  vanligheten...men jag är så glad för deras skull !!!






Idag åker jag till min gamla hood bro, ska hinna med att träffa och göra mycket på ett dygn, med det ska nog gå bra, ikväll ska vi till kungsängens framsida; alexandra! (haha)
Idag är det klämm-dag föresten, jag ska klämma på alla jag kommer åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback