Jag har världens bästa jobbarkompisar!

Vilken härlig måndag, jag brukar försöka göra måndagar och tisdagar till bra dagar eftersom det annars brukar vara ganska tråkiga dagar när man bara tänker på att man har hela veckan framför sig.
Arbetsdagen har varit bra, efter jobbet gick jag och större delen av mina underbara kolegor till restaurang Å för lite middag och vin, käka sparristortilini med jättesäkor, jätte gott, jag har ju som sagt bestämt mig för att alltid äta saker jag aldrig har ätit för att göra restaurangbesöken lite extra roliga..
Nu kom jag precis hem och är supernöjd med en jättetrevlig måndag!
Man kan göra något possitivt av alla dagar, glöm inte det.


sussanne, jenna och mirre

tiina, maria och jag



bejrut, cp-gördil och mongo-stina

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag är speciellt facinerad av de vackra namnen på den sista bilden=) Härligt med en så mysig sammanhållning och bra stämmning med arbetskamraterna. (önskar jag hade de så) puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback