idag har jag blivit kissad på...

Idag när jag var påväg hem från jobbet ställde sig en gubbe och stirrade på mig och började sen utbringa ett ljud som lät "kiss kiss kiss kiss" frågan är 1.tog han fel på mig och en katt pga. dålig syn? 2. var han förståndshandikappad? eller 3. bara gubbsjuk ? Jag ångrar nu i efterhand att jag inte frågade då jag är lite nyfiken...

Dagen har vart bra, började med en god frukost på jobbet, sen kunder och efter det hade jag tänkt mig att gå en liten sväng på stan men tyvärr sa mina fötter åt mig att gå hem då dom hade panikångest efter en dag i killer-heels.

Nu är det fredag och kvällen tror jag kommer tillberingas hemma med god mat och lite vin, tror det blir 3-rätters ikväll då min kära mor igår hade med sig hummersoppa och rabarberpaj som jag tänkte mig som för och efter rätt, då e det bara att klämma till med nån varmrätt alltså!

Imorgon bitti åker jag och robban till sthlm, ska få en födelsedagspresent, NK here I come!  mohahaha
efter det blir det fest hos sussanne som är fit for fight igen efter en jobbig pärs, sen stapplar vi nog till västerås nya hak, the cirkus, ska tydligen va as najs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback