hahahahaha

Jag läste just fias blogg, hahaha, hade tänkt att skippa skriva detta i min blogg så jag kopierar från hennes...
(
http://fagraste.blogg.se/) detta skrev alltså just fia:

Har inte haft något att blogga om idag... tills nu. Jeanette var just inne och runt henne kan vad som helst hända. Stort som litet. Idag var ämnet lite (kläder). Bärandes en svart lång klänning har hon idag inte burit något annat på sin kropp. "Jag är naken idag" var orden hon sa... Det kändes tydligen spännande.
Ja... tills hon ställde sig i kassan hos Henriette och jag konstaterade att det verkligen syntes att hon var NAKEN under. Det syntes helt enkelt mer kroppskonturer än vad som kanske var meningen. Jeanette drog snabbt upp ett par trosor ur handväskan! Fett spännande. "Jag känner mig snuvad på konfekten" var orden hon sa innan hon snabbt skyndade sig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback