ed hardy

Jamen tjenare!
Torsdagseftermiddag it is, helvette vad veckora går, i morgon är det fredag igen, jag har varit lite dålig på att blogga dom senaste dagarna...
Igår var jag och fia hos en "spåtant" och fick andlig vägledning, jag fick kontakt med två andar, en av dom vet jag vem det är, där stämde allting vädigt bra så det var lite kul, och läskigt, den andra vette 17 vem det kan va men hon uppmanade mig att ta hand om min rygg bättre, min arbetsställning är ju inte direkt den bästa, snarare typ världens sämsta så jag får försöka styra upp det.
Nu sitter jag här hemma i soffan, kom just hem, det öser ner ute, och nu ska jag bege mig ut igen, känns sådär när det spöregnar, ska träffa carin för lite middag och kanske fika, det e roligt iallafall så det e bara att trottsa regnet!
Ska möta carin strax efter 7, funderar på att gå lite i affärer innan och leta efter nån bikini till sommaren, har inte hittat nån jag fastnat för ännu, är as sugen på en ed hardy men  de finns inte i västerås, inte bikinis iallafall?!!

Klicka för att visa Megabild! Ed Hardy/Audigier Bikini 2009 Strl L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback