baddräkt it is!

tjenare tjenare !
just hemkommen efter en härlig fredag, morgonen började med champangefrukost på jobbet, tiina hade gjort super goda mackor, en riktigt bra start på dagen!
Efter jobbet tog jag en sväng på stan, skulle leta bikini, hittade en som jag köpte, en i leopardmönster, sen hitta jag även en sak till, hör och häpna, en baddräkt! den va rätt cool tycker jag så jag slog till, i sommar kommer det va coolt att ha baddräkt, jag är helt säker! Lite solbränna på det där så..



efter jobbet jag jag förbi mina kära vänner soffan och henriette, dom var lite trötta på att sitta inne i sina burar, de förstår jag när alla går omkrinng utanför och käkar glass i solskenet.

har soffan gjort en läppförstoring ?

stackars henriette i buren

ikväll blir det ut på stan igen, middag och mys väntar med robban, ska även möta upp sussanne och anders och sällskapa med dom.
Ha en trevlig fredagskväll mina vänner

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha.. vi ser faktiskt sjukt missnöjda ut. Mer sol åt folket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback