sommar sommar sommaaaar!!!

Sommare n har verkligen kommit på riktigt, det är såå underbart, jag är mest utomhus och prioriterar ite datan och bloggen så värst högt om ni undrar varför jag inte bloggar så mkt...
I tisdags var jag, robban, martin, victor å fia ute med gummibåten och drog, den tog oss till en ö där vi käka pizza och sög i oss lute dagens, hemskt trevligt, robban och martin badade och det kändes riktigt skönt i vattnet så jag ångrade lite att jag inte tog med mej bikinin endå...







I går (onsdag) drog vi en luten after work i det härliga vädret, jag kan bara inte hålla mej inomhus nu när det är så underbart ute, jag, robban, voctor, carin å millan gick iaf. till Tabazco och förlustade oss lite, myspys!

Idag drar västerås cityfestival igång här i stan, ikväll är det rix fm festivalen vilket betyder att massa artister spelar hela kvällen, vi orkar inte stå och trängas bland alla fjårtisar så jag, mirre, tiina, linda å ev. några fler ska ha picknick i parken brevé, så hör vi dom iallafall.

Trevlig torsdagskväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback