morgonstund har guld i mund, vad är mund ?

Den här dagen känns som den har vart sjukt lång, igår kväll efter träningen kom fia, mirre och jag på den då(!) brilijanta ideén att vi skulle gå ut på långprommis halv 7 morgonen där på, när jag vakna i morse var jag SÅ jävla nära på att ställa fram klockan då jag visste att jag kunde få sova nästan 3 timmar till, men jag släpa mig upp, mötte tjejjerna och prommenixa 1 timme, och det var ju inte alls så farligt men jag kommer nog aldrig att bli ett fan av morgon promenader!

Efter jobbet åkte jag till bvs och jobba lite till, sen middag i hamnen och sen en fika med henriette å fia på cornetto, fick nog världens sötaste chailatte, det e fan inte många ställen som lyckas bra med dom alltså...
Efter det blev det desperate housewifes i vanlig tisdagsanda, nästa vecka är det sista avsnittet men som tur är dubbelavsnitt, jag som tycker att det precis har börjat nästan.

hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback