midsommar!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera er om mitt, tydligen, rätt så interessanta liv ;)
I måndagskväll var vi hemma hos arne med jobbet och käka middag, jätte trevligt, fick en supergod buffé med lax, skinkor, fläskfile och en massa mums, det dracks rätt mkt vin och skumpa så på tisdagen var vi rätt trötta på jobbet, tisdagskvällen tillberingades i soffan med desperate housewifes.
Igår slutade jag tidigt vilket även fia gjorde då hennes syster anna var i festerås och hälsade på, vi tog en shoppingtur, vilket resulterade i 2 par skor, ett par ljusa sandaler med nitar på och ett par till som ni ser i dagens outfitta här ovan, det blev även ett linne och en midsommarpresent till robbans föräldrar.
Efter det gick vi ner i soliga hamnen och käka middag och anslutade i fias soffa med lute gossip girl.

Idag åker vi till linköping för att fira midsommar, dock inte tillsammans då vi splittar upp oss på olika håll, jag ska träffa mina kära vänner sofia, karro, clink och ampi som har sin årliga midsommarfest, det kommer bli ap-kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback