midsommar´n

Blev ett riktigt holabaloo, klockan 13 anlände jag till slaka där ett glatt sällskap väntade, det började med silllunch (jag stred lite mot strömmen och åt lax och drack jäger istället för sill och snaps som dom andra) efter lunchen klädde vi midsommarstången, vissa var flitigare än andra ex. clink som fick det största ansvaret då hon var floristen i sällskapet, fin blev den! Sen var det 5 kamp, jag blev lagledare för mitt lag och alltså vann även mitt lag, ganska enkelt, så var det med det.
Vädret var fint så det blev bad och soln ing vid poolen på eftermiddagen, sen grillning och diverse party, vid två snåret på natten konstaterade vi att det hade vart fullt ös i 13 timmar och vissa började bli trötta och åka hem, jag var dock i mitt esse och hade lite svårt att tagga ner men begav mej endå hemåt dr någonstans, man ska sluta när man är på topp!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback