kalas på ådö

Måndagseftermiddagen är här, det har varit en seg måndag, trött, huvudvärk och lite ledsen, man måste väl ha sånna dagar ibland också antar jag?!
I lördags var vi hos eva.maria och firade henne 23:e födelsedag nere på ådö, mycket trevligt, tyvärr var det snorkallt så vi fick dricka oss varma, det brukar funka bättre än alla jackor i världen...
Igår (söndag) befann jag mig i en dvala hela dagen typ, jag, robban, victor och martin låg hemma hos oss i soffan och käka pizza, sov lite, käka godis, drack cola, pruttade och kolla tv om vartannat, hela dagen!
Nu ska jag gå och köra ett pass powerstep, känner att jag behöver lite extra power idag, på återseende !


emelie, fia å henriette

lindas bror, linda och eva-maria

akå



robban den galningen badade




carin

vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback