hårfix

Jävlar vad vi har hållt på idag på jobbet, det började med att sussanne förlängde sitt hår, det blev jätte fint, verkligen, men sussanne fick panik och tyckte att hon såg ut som en bimbo och tog ut allt löshår efter 30 min, billig och bra förlängning =) Sen fick jag mitt hår färgat, var inne på att göra det svart/brunt men jag kör vidare med mitt röda ettag till, trivs ju jävligt bra i det! Sen färhade tiina sitt hår och sen förlängde jenna sitt, hon tog sussannes hår så nu e det jenna som ser ut som en liten bimbo =)
I morse när jag kom till jobbet fick jag en glad överraskning, jag hade bokat in en behandling hos maria, vår spaterapeut, fick en ryggrengöring, såå jävla skönt, det där maria har helt magiska händer!
Nu ska jag laga kyckling och choritzo gryta, mm mm mm!


jag å jenna (som numera har långt fint hår :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback