crazy

Hemma igen från fia, jävlarns vad oskönt det var att gå hem i regnet :(
Vi har hunnit med mycket, tränade först, på gymmet, inte nån av mina favoritsysslor men det var inget pass som passade (fyndigt) idag så de var bara att bita i det sura kan man säga.
Efter det gick vi hem och lagade ginocci eller vad det heter, med parmaskinka och pesto, göttigt!
Det bor en psyksjuk tant under fia som är helt galen, och då menar jag verkligen helt galen, hennes dagar består mest av att springa ut och skrika på folk och vara allmänt ap-arg, en dag när jag skulle åka hem från fia så skulle jag skrapa rutan och startade bilen medans jag gjorde det, efter ca 30 sek hörde jag ett hysteriskt bankande på rutan, där stod hon kärringen och hytte med näven som en galning. Ibland skriker hon åt folk som inte finns också, crazy woman!

En annan som är lite wild and crazy är Helge Fossmo från Knutby, här 15 år gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback