back to the gym

Fyyy vad tråkigt det här vädret är, vad hände med sommaren ? kan ingen skicka upp lite penecelin till gud så att hans urinvägsinfektion snart går över, jag vill ha sommar! I helgen ska min kära vänn eva-maria ha födelsedagsfest hemma i bro hooden, då ska det lekas, badas och spelas kubb så då MÅSTE det bli fint väder, eller huvudsaken är att det inte regnar..

Dagen har varit bra, har inte hänt så mkt speciellt på jobbet tycker jag, nu ska jag släpa mej till gymmet och ta itu med mig själv lite, har inte varit där på jätte jätte länge, och det känns, framförallt i ryggen på jobbet. From. idag är det skärpning! Efter gymmet går jag å fia hem till henne och mys pysar lite..

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback