samma gamla vanliga visa

Måndag igen efter en trevlig helg, den här mådagen känns dock lite extra festlig då det är den sista innan semestern, nu är det bara 4 jobbdagar kvar, eller egentligen 3½ då jag slutar runt lunch på fredag =)

I fredags var iallafall annakarin och karin här i västerås på besök, mycket trevligt, vi var på Bill och bob och käka sen gick vi till Å och tog en drink



på lördagsdagen var jag i god form och jag och robban åkte till örebro på en liten utflykt, det regnade så det blev mest till att gå i affärer, jag köpte mej en lång snart kavaj med 3-kvartsarm, en skinnväst, och ett långt linne/klänning.
På kvällen blev det partaj i vanlig ordning, tog en snabb förfest hos victor sen vidare till fabian och emelie, sen blue moon!








Nu ska jag hem till susanne och mysa på hennes balkong i kvällssolen!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sofia har fett rött har pa första bilden. Galna grejer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback