power meet

hej hopp!
Vilken jävla helg det har varit, power meet är så jävla roligt!!
Fast min helg började snarare i torsdags då jag tog en dag ledigt för att åka till min kära vän hanna i uppsala, solen strålande och det var varmt så in i norden, hade egentligen tänkt att vi skulle göra uppsala stad men pga. värmen så la vi oss på hannas brygga, å låg sen där hela dagen, och i vattnet också såklart, det var såå himla skönt, gjorde ett litet avbrott då vi åkte till en strand på andra sidan sjön och köpte glass.
Hanna åkte sen med mig hem då hon endå skulle komma till mig på fredagen för att härja på power meet, kändes lite onödigt at åka i två bilar, på kvällen åkte vi, martin och robban ut med båten och hade lite kvällspicknick.


På fredagen kom resten av gänget, nåra av dom hade med sig raggarbilar så då var vi av ut i cruisingen, fan vad kul vi hade, mitt i natten började det öööös regna så vi tog skydd på blue moon.



På lördag dagen åkte vi vattenskoter och ring bakom, hanna var lite nervös för att lägga en kastspya i farten då hon kände sig lite risig sen ´kvällen innan så hon stog över, jag trodde fasen inte jag skulle få fart på na någe mer men johorå, efter lite ipren och en drink var vi igång igen.
Victor ställde till med en gårdsfest hos sig, som var så livad att vi glömde bort att det var powermeet och missade all cruising, sen bar det av till blue moon igen.



Det har vart en helt galet kul helg, nu längtar jag tills nästa års power meet!

Jag orkar inte lägga upp alla bilder här men dom finns att se på facebook =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback