Molnen är svarta men solen skiner endå!

Fia tycker att jag är dålig på att blogga, det är jag också, jag har tappat mitt blogg-sug, men jag gör det endå, ibland, för att ni, några tappra själar vill läsa.
Såe, igår kväll var vi på Å för att fira av jenna som ska sluta på jobbet, det var trevligt, tyvärr var tjejjerna lite trötta och åkte hem ganska tidigt, jag och Mirre höll i och beställde in några rediga drinkar och pratade gamla minnen, inte gamla gemensamma minnen då vi bara har kännt varandra i ett år.
Som vanligt när jag har börjat dricka drinkar så känns inte sängen och sömn ett dugg lockande, även  fast det är tordag och man ska jobba dagen efter så efter Å mötte jag upp fredrik, fabian och emelie med sällskap och hamnade på Harrys av alla ställen, det var roligt för att vara en torsdag, det är inte nyttigt att bo i stan alltså, när jag bodde utanför stan var det ett så mkt större projekt att gå ut, nu kan jag ju krypa till varenda ställe på stan.

Arbetsdagen gick bättre än vad jag hade trott, har inte varit speciellt trött alls, blev iof. lute trött när jag efter jobbet gick till fia och la mig i hennes soffa, men nu e jag på G igen, ikväll kommer karin och akå hit, vi ska gå till tabazco och käka middag och snacka gojja, ska bli trevligt!

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback