Å

Nu är det så jävla nära, i morgon klockan 12 går jag på semester!!! Det ska bli såå skönt, jag känner på mej att det kommer bli tre soliga veckor.
Igår efter jobbet gick jag susanne och jeanette till Å för lite middag och vin, dagens husman var korvstroganoff, det blev vi sugna på allihopa så det blev det =)
Jeanette drog hem efter maten men jag och susanne brukar inte riktigt ha den styrkan av avsluta en trevlig kväll tidigt, så vi blev kvar, sent, fia kom förbi en sväng också vilket va roligt, kvällen fortsatte med diverse drinkar och shots, som inte var super goda, (se bildserien)
Jag har endå mått riktigt fint idag, knappt nått trött alls, jag måste ha superkrafter!?

I morgon bär det av, tjoho!
Sailing is a blowjob.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback