Vem fan är inte paj ?

Tjeeena tjeena!
Ledsen för en dålig uppdatering,  tänkte lägga ut en bild på dagens outfitta imorse men min kamera är paj efter påskens bravader, ja vem fan är inte paj ?
Sitter hemma hos fia, vi har just varit på gymmet och kört ett pass body combat, då min energi har varit ungifär = noll hela dagen var det ganska jobbigt, men skönt såhär efteråt, jag piggnade till!
Nu står husmor fia och lagar spenatsoppa åt oss och jag hjälper till med att vara sällskap.
Kollade just fias bilder från lindas rosa 30 årskalas i fredags, här kommer några av mina favoriter:


OM NI UNDRAR VAD SOM HÄNDER HÄR SÅ HÅLLER JAG PÅ ATT KÖPSLÅR OM
GLASÖGONEN (SOM REDAN SITTER PÅ MITT HUVUD)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback