MBT Shoes

Ledsen för lite sämre uppdatering än vanligt, men va fan, solen skiner!
Igår var jag hemma hos mor och far på påskmiddag, åkte sen hem för att ha en lugn kväll tänkte jag, det gick ju bra, efter vissa påtryckningar hamna vi på blue moon bar, är det några som förtjänar sitt svarta vip-kort där så är det paret jansson/bergman!
Var först hemma hos mirre och Johan och förfesta lite, sen bar det av , kvällen blev rolig, sen gick vi och hämta Rambo för att sedan gå till torget och köpa korv, Rambo fick en egen kokt korv, har nog aldrig sett en sån lycklig liten hund tror ja..han fick iof. bara halva då korven var ugefär lika stor som hela hunden, men endå, lyckan var total!

Idag har jag och Robban varit ute på björnön och haft picknick och gått spåret, jätte mysigt, sen blev det lite shopping på vägen hem, köpte mig ett par MBT-skor, ni vet sånna med rund sula, ska vara grym träning, jätte bra för rygg och höfter, och bra hållning, precis vad jag behöver, dyra e dom (2000:-) men om det funkar bra så ska det väl vara värt det!
Ser ut som riktiga moggis-skor, jaja skratta ni, tills ni ser min rumpa på stranden i sommar, då ni!  ;D



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sana vill jag med ha! Jag vill ocksa ha en fin rumpa i sommar! Men vada? Ska man bara ga i dom eller ska man träna i dom? Jag fattar ingenting! Är det ngn garantie pa dom? Ingen fina rumpa-pengarna tillbaka...typ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback