tapeten e uppe!

tjeeena fan!
Ledsen för en lite dålig uppdatering idag men jag har haft så mycket att stå i förstår ni, först var det jobb hela dagen, gick dit tidigare i morse, dels för att det kom 2 tapetserar killar och skulle börja med att tapetsera om hallen, jag kände mig mest i vägen hemma så jag gick till jobbet och tillverkade mig ett par naglar så att jag blir fin till feste i helgen!
Efter jobbet åkte jag å fia till willys och handla inför lördag, ska ha lite lunchbjudning med släkten på dagen sen e det ju party på kvällen....
Nu ikväll har jag storstädat hemmet, det behövdes, det var så stökigt å skitigt att jag mådde dåligt psykiskt, på riktigt! Man känner lixom att det är dax när man tar fel på rambo och dammråttorna och det luktar sopor i hela lägenheten.

Nu e jag klar, sååå skönt, tapeten sitter på väggen och ja, janet e nöjd!




Kommentarer
Postat av: Ida

Så jäkla häftig tapet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback