smääärta!!

Sitter i skrivande stund och får håret förlängt av min kära vän och kollega miriam (som förövrigt även är världens bästa frisör) jag kan säga såhär mina vänner; detta är smärta, hon drar i mina små hårtestar så att jag får en ansiktslyftning på köpet, så mkt stramar det, nu när det har varit vinter är det inte bara dax för djuren att byta från vinterpäls till ny fin päls, det är även dax för Janet!  Jag får 3 rader flätor i bakhuvudet med hår i sytt och sen gör vi keratinpluppar på sidorna, tycker det funkar absolut bäst på mig, har provat alla metoder men de här e as bra, sitter som fan å har ma pluppar i hela huvudet tycker jag lätt att det blir dreads i bakhuvudet/nacken men de klarar man sig ifrån om man syr där bak..
Ikväll blir det alltså bara hårförlängnig och tv-tittandes, fia är här också och funderar som husmor åt oss, hon står just nu i  köket och bakar kladdkaka och gör chailatte, vilken lyx!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback