Slarvmajja!

Gaaah jag MÅSTE städa, det ser verkligen förjävligt ut här, och det är verkligen bara mitt fel, mja kanske nån kompis med, men skulle robban bo här själv skulle det vara kliniskt rent och alltid städat, detta har jag insett och vet mej mig, detta stör mig, varför måste jag vara så slarvig ? jag hatar att plocka undan efter mig och tänker bara att jag får göra det sen,,,sen är alltså nu och jag inser att det skulle varit lättare om man bara hade plockat undan den där enstaka saken innan det blev ett inferno här hemma..jaja, de e bara att bita i det sura och inse att jag kommer nog alltid att vara lite av en slarvmajja...

Efter städingen tänkte jag bege mig till gymmet för ett pass bodystep, de e mitt favoritpass, tjoho!


foto:les mills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback