Rambo

Idag har vi vart hemma på snyggboda som sagt och hälsat på, det var fika hos enströms där kusinen fanny har fyllt 17, alla vi ungdommar var bakfulla som ägg så det var ett trött sällskap som kalasade på lite morotskaka, bullar å annat gott.
Sen käka vi middag med mamma, nu är vi åter hemma i västerås, känner mej lite lobotomerad för tillfället, tror jag skulle somna på ½ min om jag blundade asså, men de e bara att försöka vara vaken, måste se wipeout, jag tycker att förnedringsteve är alldeles fantastiskt!
Passade på att fota Rambo lite i vårsolen idag hos mamma och pappa, deras schäferkille Wille fick också vara med på ett hörn...






Träffade ju Iris också, hon var glad som vanligt

sötnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback