pust!

Nu är jag äntligen färdig, det e fan sjukt jobbigt att måla alltså, å såå fruktansvärt tråkigt, målare är nog det sista jag skulle vilja bli..men bra blev det, jag tror jag har fått min händighet efter pappa roger, han är e sjukt händig karl, han har tillverkat mig bla. vilket tyder på att han är jävligt händig!

Det blev inget på varda, uteserveringen var full så vi gick till tabazco i stället och åt tapas och drack vin, jätte mysigt. så underbart att man kan sitta ute utan att frysa igen, hallelulja för det!

Nu funderar jag på att vara lite extra duktig idag och kanske passa på att skura golvet innan jag går och lägger mig så har jag det klart i morgon, skulle ju va skönt, sen e det bara att ladda för i morgon e det PARTY PARTY!!!!


(mirre, jag och jenna i london)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback