pink-thursday or slice-thursday?


Ja det är fråga det, vad är det egentligen ? jag röstar för pink-thursday!
arbetsdagen, som mot förmodan blev riktigt slapp är slut, hann med en liten shoppingtur med fia efter jobbet, det blev ett svart linne och en bedårande liten väska som såg ut som en ros, ni får se sen..
Nu är det påsk då, har inte riktigt planerna klara för helgen, imorgon blir det iaf. Lindas 30-årsfest, med rosa tema, ska bli riktigt kul, jag och fia sätter igång runt 4 tiden i morgon, då får ni se om vi blidde nå rosa.
På påskafton tror jag att jag åker hem till mor å far, sen på söndag är det restaurangfesten här i västerås, de måste man ju gå på!..de måste man väl ?

Glaaaa jääävla påsk på er



Kommentarer
Postat av: sofia

Jaaa de måste du! =)



Påskdansa!

Postat av: J

2009-04-09 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback