pälsmuttan

Då var onsdagen den här veckan snart över då, imorgon är det torsdag, å inte vilken torsdag som helst, skärtorsdag, vad ska man skära då, bröd kanske ?
Dagen har vart fin, startade som sagt med en joggingtur, eller en löpartur kanske man ska säga, jag har lite svårt att hålla mej till ett någorlunda lugnt tempo utan lubbar satan i stället, å håller på att dö en stund senare...
Sen var det jobb, sen träning, ett pilatespass blev det, första gången jag var på det, de var sådär, tyckte det var lite drygt, å sen hade jag svart att andas bra, varje gång instruktören sa; -åå andas uuut, då andades jag in, varje jävla gång!
Sen gick jag till cornetto och mötte fia, henriette och lindah för en kycklingsallad, å blåbärspaj till efterrätt, mums!

hej sålänge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback