Överraskningar

Jag älskar och fylla år för alla roliga överraskningar och glada sms hela tiden, gud vad goa ni är allihopa!
Morgonen började alldeles perfekt med att jag fick en stor bukett gula rosor av min stamkund an-britt, 65 år.
Hon sa; -du fick gula rosor för gult är vänskapens färg och du är inte bara min nagelteknolog utan mi vä också...sååå söööt!
Strax efter det kom fia med nybakade muffins, hon blev jobbets favorit idag kan jag säga..så goda!
Sen kom blombud med en stor bukett helt uderbara blommor från min kära sambo :)
Sen fick jag en trollslända ma ska ha i håret av mina kära jobbarkompisar!
Å nu när jag kom hem låg ett paket i brevlådan, en klänning från mamma, då bleb jag överraskad trodde jag fick alla presenter av mamma å pappa i lördags..
Ikväll ska jag, fia å robban till tabazco och käka, tror det blir tapas..mums!


från annbritt

från soffan (med dumlekola i mmm)

från robban

klänning från mamma

från AQVA

Kommentarer
Postat av: AkÅ

Hej kompis!

Vilka fina presenter du har fått! och det verkar som om du haft en fin dag också :) snart måste vi bestämma någon dag vi kan träffas så jag får gratta dej på riktigt!kram på födelsedagen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback