mysmoggisar

Fan vad dålig jag har varit på att blogga idag, inte ett enda inlägg, inte ens en liten outfitta, däremot var ja och visa fittan lite i morse på gyn, dom vill ju att man ska göra lite rutinkontroller då å då, de såg fint ut kan man säga, tur det!, att gå till gyn är inget man ska skämmas över tycker jag, de gör ju alla, hade jag vart hos doktorn och undersökt öronen hade jag säkert skrivit det då kan jag lika bra skriva att jag vart på gyn...sådärja!

Sen var det jobb, sen gick jag å hämta fia på jobbet, sen gick vi till en liten affär lite utanför stan där jag köpte mej en jätte fin ring, den kanske ni får se sen om ni har tur,,efter det gick vi till mirre å johan och kolla på deras nya lägenhet, den va jäätte fin, dom kommer trivas som råttor i en ostkupa, eller linda rosing på botoxkliniken..trivas iallafall!

Nu sitter vi mysmongon (jag och fia) hemma hos mej och kollar på ugly betty, sen e de desperate housewifes..yey!
Får se om jag kan sova sen ikväll, jag fyller ju trotts allt år i morgon :)


svartån är inte så pjåkig trots allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback