Lördagen

Jorå saattee, lördagen blev en både trevlig,händelserik och rolig dag, solen sken som aldrig förr, eller aldrig på ett år typ, och jag var på strålande humör, började dagen med lite jobb på bvs, mitt på dagen kom Jessica, Johnny och Milo och hälsa på, Robban hjälpte dom att fixa lite grejjer med bilen, jag, jessica och milo tog en prommis hem i solen, hade inte kameran med och glömde bort att fota men här är en annan bild på min söta gudson!


Vi åt tacos ocg drack lite vin på kvällen, sen blev Milo trött och dom begav sig hemåt.
Jag och Robban och Carin gick till Victor på kvällen för att drika några bira var det väl först tänkt, å det gick ju åt helvete, såklart, kvällen avslutades på BlueMoonbar efter en förfest med lite sjuka upptåg, och en jävla massa skumt "folk", det var både en skinktacka, en ulv i fårakläder och en jävla massa glasögonormar, skumt...

Gårdagkvällens outfitta:

Linne:Gina
Halsband:Friis&co
shorts:serious sally
strumpbyxor:gina
skor:kmb


En ulv i fårakläder


En skinktacka och ulvjäveln igen


glasögonormar



Ett gäng fyllon


Allmäna idioter


jag skulle promt ha glasögona på mig inne på blue moon, det blev en mörk och slirig natt kan man säga...



Kommentarer
Postat av: Hanna

SKINKTACKAN!!!! JAAAAA så bra!

Postat av: jessica

Why am i not surpriced!!:P

Hade på känn att det skulle bli party av när vi åkt=)

2009-04-05 @ 22:50:10
URL: http://yesziqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback