LongFriday!

Gårdagskvällen tillberingades på pitchers för en bit mat, dom har riktigt bra mat faktiskt, efter det gick vi hem och kolla lite tv, både jag å Robban var ap-trötta så det blev läggdax tidigt, Robban gick upp vid 5 i morse och begav sig till Lysekil, men jag stannar hemma jag, ska ju vara kvar i festerås och fira linda på hennes 30 års fest...
Idag är det jätte vackert väder så det blir lunch med fia på uteserveringen med fia i hamnen, efter det är det nästan dax att sätta igång å parta, blir fördrink vid 4 på altanen i solen idag, eftersom temat på festen är rosa täkte vi göra rosa drinkar här innan, någon som har nått förslag på någon som inte är allt för bökig och god? 
Nu ska jag nog ta en långprommis med Rambo..

Här är gårdagskvällens outfitta (å den nya lilla väskan)


skjorta:hm
jeans:replay
skor:din sko
väska:gina
örhängen:bamboo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback