jag blev mordhotad!

Idag hade jag en "håltimme" på jobbet så jag mötte upp min vän carin för en sväng på stan och en lunch, hade bestämt mig innan för att det bara skulle bli lite fönstershopping, dvs, att jag inte skulle komma hem med några kassar, det gick bra till en början tills vi började gå in på affärer med HELT GALNA kassörskor, på hela tre ställen blev jag TVINGAD att köpa varor under hot, dödshot! jag stod där med gråten i halsen i kassan (kassorna) och svetten dröp, jag var så rädd så benen skakade och hela mitt liv passerade revy framför mina ögon, jag tänkte på min mor och min far och kände, jo jag vill se dem igen!, det enda dom sa var; KÖP, annars dör du, och din hund! vad fan skulle jag göra ? hade inte nått annat val än att langa fram visat och betala..det var fruktansvärt ska jag säga! En sak är iaf. possitivt i allt det här, alla tre sakerna jag blev tvingad att köpa var alldeles underbara och passade mig perfekt.
Nu vill jag härmed varna för MQ, belle shoes och bianco, jag lovar er, HELT GALNA!


belle shoes

MQ
Rambo tjatade så jävligt att han ville ha med sin svans på bilden så jag tillslut gav med mig..


bianco
UNDERBARA!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

försök inte. du är en ljugare du. en ljuuugare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback