Hey uteserveringar!

Jorå, livet sprudlar inom mig förtfarande, kom just hem från torget, har varit och köpt lite tulpaner, min vanliga fredag efter jobbet syssla, dagen har vart bara bra jag och Mirre spenderade vår lunchrast fikandes i solen, jag hade bara tichan på mej, fyyy fan vad härligt, känns så underbart att veta att man har en sån härlig tid framför sig nu, vår, blommor, sol, bad, semester och vinpicknickar! Fick ett riktigt glädjerus när jag gick ut från jobbet och såg massa folk sitta och ta en bira i solen på Å, heeeey uteserveringar!
 Ikväll så blir det nog någorlunda lugnt, tänkte gå ut och käka och dricka lite vin bara, myspysigt, ska nog ta mej en stor fet köttbit, jag har inte ätit kött på ca 1½ år och började igen lite smått för ca 1 månad sen och ååå nu vill jag bara äta kött hela tiden, de e så jäävla gott, quorn i alla ära men nu vill jag bara ha en fet biff, Mums!

Idag fyller min kära kusin Fanny 17 år, 
http://lyricsfromlife.wordpress.com/   stort grattis till dig snygging! Så så, länka mej på din blogg me nu ;)

Nu när jag är så här lycklig över våren vore det ju hemskt om det blir ett till snöoväder, vad ska hända då, jag kommer fan bli deprimerad eller nått, nej, jag tror fan inte det, våren är här nu för att stanna och snart är det sommar !

Iris världens finaste sommarflicka

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon är sååå söt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback