gooomorroooon!!

God morgon!
Jag förstår inte att jag aldrig kan sova på lördagsmornar, alla andra dagar i veckan sover jag som en jävla gris men på lördagar vaknar jag alltid typ vid 7 och e klarvaken, likaså idag alltså, klockan e nu snart 10 och jag har hunnit med följande:
-prommenerat med rambo
-duschat (lördagsduchen pågår i ca 20-30 min)
-varit på hälsat på jobbarkompisarna på jobbet
-ätit frukost
-skurat golvet
-torkat håret med fön
Det är skönt att gå upp tidigt endå, hade jag vaknat nu hade det verkligen blivit stressigt i och med att mamma och pappa kommer om typ en timme, på denna timme ska jag hinna:
-väcka robban
-gå till brynolf bagare och köpa fika
-gå till hemköp och handla lite grejjer
-få upp robban ur sängen
-gå till soprummet
gå upp med lite grejjer till vindsförrådet
Nä nu hinner jag inte sitta här å skräpa något mer, idag kommer det bli en rolig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska bara mer nån dag. Jag har ju grejer hemma nu för massa baktillfällen. Sweeet!

2009-04-26 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback