börjar känna mig lite rund...

Tja fan!
Idag tänker jag inte lägga upp ett enda egopic tror jag, jag är såå tärd, så jävla tärd mina vänner!
Hade ju faktiskt tänkt mig att inte gå ut igårkväll, men va fan hände, jo det klart man stod där i baren och drack tequila och dansade sen hysteriskt, framförallt för att bräcka "gina tricot gänget" vilka också är västerås drygaste tjejjer, inte riktigt alla, men nära på..
Kvällen började med att vi bara skulle inviga grillen lite lugnt och försiktigt, fia kom, vi käka, tog ett glas vin, tog 5, sen kom det massa folk och förfesta hos oss, sen blev det krogen då,, pluto den här gången, jävligt runkigt ställe för övrigt, får alldrig någon riktigt bra stämning där, kan bero på att man mestandels av tiden går åt till att störa sig på alla "Fiiiina" och framförallt rika människor, jag har verkligen ingenting emot fina och rika människor, ABSOLUT inte , men om man bara leker att man är både fin och rik så spricker det hela lite grann, å det är precis vad alla snorungar på pluto gör, skrammlar ihop till 1 flaska moet som sen mest ska stå som en prydnad på bordet, glaset måste iof. hållad i handen hela tiden, det ska skålas och det ska synas att man faktiskt har ett glas champange i sin hand, men man får bara smutta, annars tar det slut, då får man dricka fatöl..å det ser ju inte så flott ut!?

Nä nu ska jag försätta vara tärd, aja ok då, jag bjuder väl på ett egopic idag med..


Jag börjar oroa mig lite för att mitt festande börjar "sätta sig lite" runt magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback